RSS | FACEBOOK | NLA
ԳԼԽԱՎՈՐ | ՄՇԱԿՈՒՅԹ | ԸՆՏՐԱՆԻ | ՈՐՈՆՈՒՄ | ԱՐԽԻՎ | ԹԵՄԱ | ՀԵՂԻՆԱԿՆԵՐ

WWW.AZGONLINE.AM
2020-10-24 18:48:22Ադրբեջանցիները հայկական համազգեստով են կռվում. դեպքեր են գրանցվել
2020-10-20 14:48:57ԵԽ հույն պատգամավորը կոչ է արել վիզային սահմանափակումներ մտցնել ադրբեջանցիների համար եւ վիզաների չեղարկում՝ հայերի համար
2020-10-18 11:53:59Ադրբեջանցիները հայ երիտասարդին ներկայացնում են որպես վարձկան
2020-10-17 20:20:41“Որտեղից Հայաստանին այսքան զենք” Ալիև
2020-10-17 16:50:17Սուտ է. ՀՀ-ը մաքսանենգ ճանապարհով քաղաքացիական ինքնաթիռներով զինամթերք չի տեղափոխել
#140, 2013-08-27 > #141, 2013-08-28 > #142, 2013-08-29 > #143, 2013-08-30 > #144, 2013-08-31

«ԱԶԳ» ՕՐԱԹԵՐԹ #142, 29-08-2013



ՎԱՐՁԱՎՃԱՐՆԵՐ ԵՎ ԱՅԼ ՀԱՐՑԵՐ

Տեղադրվել է` 2013-08-28 23:10:48 (GMT +04:00)


Ընթերցված է` 933, Տպվել է` 18, Ուղարկվել է էլ.փոստով` 28

ԱՌԱՋԱԴԵՄ, ԲԱՅՑ ԵՎ «ՀՆԱՄԱՇ» ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

ԻՆԳԱ ՊԵՏՐՈՍՅԱՆ

ՀՀ նախագահ Սերժ Սարգսյանը երեկ այցելել է կրթության ու գիտության նախարարություն, հանդիպել նախարարության ղեկավար կազմի հետ: Նախագահի այցին երեկ անմիջապես հաջորդեց կրթության ու գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանի ասուլիսը:

Խոսելով մասնավորապես նախագահի այցից` Արմեն Աշոտյանը նշեց, որ նախագահի ծրագրած գերատեսչական հանդիպումների շարքը մեկնարկել է կրթության ու գիտության նախարարությունից: Երկրի ղեկավարի հետ հանդիպման ընթացքում, ըստ նախարարի, բացի կրթությանը վերաբերող հարցերից, քննարկվել են նաեւ այլ հարցեր` ընդհուպ արծարծվել են պետական ապարատի հետագա բարեփոխումներին կապված խնդիրները:

Ասուլիսի ընթացքում առաջինը անդրադարձ եղավ 5 բուհերի վարձավճարների բարձրացման հարցին, որն ամենից շատն էր հետաքրքրում լրագրողներիս: Վարձավճարները բարձրացնելու մասին բուհերի որոշումը մնում է անփոփոխ: Իսկ նախարար Աշոտյանի պատասխանը հետեւյալն էր. «Մեր բանաձեւը մնում է նույնը` լավ սովորող ոչ մի ուսանող չպետք է զրկվի կրթության իրավունքից սոցիալական պատճառներով»: Բայց նախարարը նշում է` եթե տվյալ բուհն ավելի լավն է, ապա պատրաստ եղեք լավի գինը վճարել:

Իսկ բուհերում վարձավճարների ավելացմանն ուղղված հասարակական դժգոհությունը նախարար Աշոտյանը ընդվզում չի համարում. «Կան հասարակական մի շարք խմբեր, որոնք իրենց դժգոհությունն են հայտնում: Կարծում եմ` այս դեպքում պետական մարմին եւ շահառու խմբեր երկխոսությունը շատ արդյունավետ է եւ կարեւոր, եթե, իհարկե, բոլոր կողմերն ազնիվ են իրենց իրական ցանկությունների մեջ եւ իրենց իրականում հետաքրքրում է խնդրի կարգավորումը, այլ ոչ թե խնդրի առկայությունը որպես ինքնակայացման կամ քաղաքական շրջանակների սպասարկման աղբյուր»:

Հայաստանում բարձրագույն կրթության որակը, նախարարի բնութագրմամբ, այսօր շատ խայտաբղետ է` կան եվրոպական լավագույն փորձին համապատասխան ծրագրերից մինչեւ «հնամաշ» կրթական ծրագրեր. «Ունենք բուհեր, ֆակուլտետներ, որոնց մատուցած կրթական ծառայություններն ամոթ չէ ներկայացնել արտերկրում, եւ դրանք հետաքրքրական են նաեւ արտասահմացի ուսանողներին: Բայց ունենք կրթական ծրագրեր, որոնց պիտանելիության ժամկետն արդեն անցել է»: Այնուամենայնիվ, բարձրագույն կրթության որակի մեջ ամենակարեւոր բաղադրիչը, ըստ նախարարի, ուսանողի` լավ սովորելու բնական մոտիվացիան է:

Երեկվա հանդիպման ընթացքում նախագահին ներկայացվել են նաեւ միջնակարգ կրթության խնդիրները: Սոցհարցումները ցույց են տվել` եթե խոսքը հանրակրթության մասին է, ապա մարդիկ դժգոհում են նախ 12-ամյա կրթությանն անցնելուց, ապա ավագ դպրոցների համակարգից, եւ միայն երրորդ տեղում նշել են կոռուպցիայի խնդիրը: Արմեն Աշոտյանը թեեւ համաձայնում է, որ 12-ամյա կրթությունն իր բովանդակային առումով շտկման կարիք ունի, բայց նշում է. «Մենք անցել ենք 12-ամյա կրթության 2006 թվականին, այսինք` մինչեւ 2018 թիվը չենք ունենալու 12-ամյա կրթությամբ որեւէ շրջանավարտ: Այս դեպքում ո՞նց եք ասում, որ 12-ամյա կրթությունը վատ է, երբ դրա պտուղը դեռ չեք քաղել»: Ամեն դեպքում նախարարն ընդունում է, որ ուսուցիչները վերապատրաստման, իսկ նյութատեխնիկական բազան բարելավման կարիք ունեն, եւ այս պայմաններում կրթության ոլորտի մասնագետները եւ ոչ մի հարցում իրար հետ լեզու չեն գտնում:

 
 

«ԱԶԳ» ՕՐԱԹԵՐԹ #142, 29-08-2013

Հայկական էկեկտրոնային գրքերի և աուդիոգրքերի ամենամեծ թվային գրադարան

ԱԶԳ-Ը ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ Է ԳՐԱՀՐԱՏԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ԱԶԴԱԳԻՐ

ՄԵԿ ՏԱՐԻ ԱՌԱՋ