RSS | FACEBOOK | NLA
ԼՐԱՀՈՍ | ԳԼԽԱՎՈՐ | ՄՇԱԿՈՒՅԹ | ԸՆՏՐԱՆԻ | ՈՐՈՆՈՒՄ | ԱՐԽԻՎ | ԹԵՄԱ | ՀԵՂԻՆԱԿՆԵՐ


«ԱԶԳ» ՇԱԲԱԹԱԹԵՐԹԻ ԸՆԹԵՐՑՈՂՆԵՐԻՆ: Մայիսի 28-ի տոնի առիթով արձակուրդի մեջ գտնվելու պատճառով «Տիգրան Մեծ» տպագրատունը հինգշաբթի օրը չաշխատեց։ Հետեւաբար թերթի հերթական համարը բացառաբար լույս կտեսնի շաբաթ առավոտյան։ Ընթերցողներին սպասում է բովանդակալից համար, որտեղ հաճելի ընթերցանության համար իրենց նյութերը կառաջարկեն Երվանդ Ազատյանը, Անահիտ Հովսեփյանը, Նաիր Յանը, Արեւիկ Քեշիշյանը, Հակոբ Ծուլիկյանը, Արծվի Բախչինյանը, Սուրեն Սարգսյանը, Արմեն Մանվելյանը, Մանուկ Արամյանը, Ռաֆիկ Հովհաննիսյանը, Հակոբ Միքայելյանը, Գեւորգ Գյուլումյանը, Հակոբ Ավետիքյանը եւ ուրիշներ՝ գլխավորությամբ Սուքիաս Թորոսյան-Toto-ի։

ԼՐԱՀՈՍ    |    «ԱԶԳ»-Ի ՎԵՐՋԻՆ ՀԱՄԱՐԸ
#007, 2018-02-23 > #008, 2018-03-02 > #009, 2018-03-09 > #010, 2018-03-16 > #011, 2018-03-23

«ԱԶԳ» ՕՐԱԹԵՐԹ #9, 09-03-2018



Տեղադրվել է` 2018-03-08 21:35:12 (GMT +04:00)


Ընթերցված է` 2563, Տպվել է` 250, Ուղարկվել է էլ.փոստով` 0

ՀԱՅ ԿԻՆՈՆ ԱՌՈՂՋԱՑՆԵԼՈՒ ՓՈՐՁԵՐ

ՆԱԻՐ ՅԱՆ

Հայրենի ֆիլմարտադրությունըՙ առողջ ու մրցունակ. ապագայի նման հեռանկար են տեսնում մշակույթի նախարարությունը, Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնը եւ կինոյի հանձնակատարը:

Նրանք կինոհայտերի ընդունման կարգ-կանոնը փոխելու են: Սա է լինելու կինոարտադրության փոփոխության հիմքերի հիմքը: Բոլորն են դժգոհ այն կանոնակարգից, որով ընտրվում եւ նկարահանվում են կինոհայտերը: Բոլորն են քննադատում, որ անընդհատ նույն մարդիկ են ֆիլմ նկարելու բախտին արժանանում, բայց նկարահանված ֆիլմերը բանի պետք չեն: Այս անմխիթար պատկերն է դրդել, որ ֆիլմարտադրության կանոնակարգը փոխվի: Ազգային կինոկենտրոնն ունենալու է տեխնիկական ու գեղարվեստական հանձնախմբեր, որոնց էլ ներկայացվելու են կինոհայտերը, ընդ որումՙ առանց նշելու հայտատուի անուն-ազգանունը: Հայտերը լինելու են համարակալված: Փոխվել են կինոնախագծերի ներկայացման պահանջները. փաթեթները պետք է լինեն լավ մշակվածՙ սցենարական նախագծով ու նախահաշվարկով, իրավական, տեխնիկական բոլոր պահանջներին համապատասխան: Սակայն հենց այստեղ է առաջանում խնդիրը: Մենք չունենք սցնարիստներ, կինոնախագծերի լիարժեք փաթեթներ պատրաստող մասնագետներ: Իսկ թե ովքեր են լինելու կինոկենտրոնի տեխնիկական ու գեղարվեստական հանձնախմբերի անդամները, դեռ անուններ չեն նշվում: Եվ ովքե՞ր պիտի լինեն, եթե դաշտը դատարկ է: Մինչեւ հիմա նկարահանված ու հանրությանը ներկայացված ֆիլմերն են վկայում, թե ովքեր են կինոհայտերն ընդունող, կարդացող ու ընտրող «մասնագետները»: Իսկ թե ովքեր են փոխարինելու նրանց, որպեսզի նույն պատկերը չկրկնվի նաեւ այսուհետեւ, դեռ պարզ չէ: Այստեղ էլ շատ անելիք ունենք. պետք է համապատասխան մասնագետներ պատրաստվեն:

Կինոհայտերի ընդունման ու գնահատման նոր կանոնակարգը շեշտը դնելու է համարտադրողներ գտնելու վրա: Ազգային կինոկենտրոնը ֆիլմարտադրությամբ չի զբաղվելու, այլ ընդամենն աջակցելու է ֆիլմարտադրողին: Կինոոլորտին տարեկան տրամադրվում է 274 միլիոն դրամ. այդ գումարի 30 տոկոսը հատկացվելու է դեբյուտներին, 5 տոկոսըՙ կինոնախագծերի զարգացմանը: Նպատակ կա երիտասարդներին խրախուսել ու աջակցել, որպեսզի նոր անուններ ի հայտ գան ու բացահայտվի, թե երիտասարդներից ինչ նոր գաղափարներ կարելի է սպասել:

Կինոարտադրության ոլորտի փոփոխություններն ուղիղ կապ ունեն կինոյի մասին օրենքի հետ, որը դեռ չի մտել կառավարություն ու Ազգային Ժողով: Այն, որ հայրենի կինոարտադրությունն առողջացման կարիք ունի, անհերքելի, բայց թե որքանով հնարավոր կդառնան առողջացման հեռանկարները, հեռանկարում դեռ տեսանելի չեն:

 
 

«ԱԶԳ» ՕՐԱԹԵՐԹ #9, 09-03-2018

Հայկական էկեկտրոնային գրքերի և աուդիոգրքերի ամենամեծ թվային գրադարան

ԱԶԳ-Ը ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ Է ԳՐԱՀՐԱՏԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ԱԶԴԱԳԻՐ